štvrtok 2. januára 2014

n°5

not best but still my drawing.

Sadla by som si za drevený stôl, čítala úžasného Fitzgeralda alebo Austenovú a počúvala niekoho, kto by mi hral na veľkom bielom krídle Rachmaninoffa a Chopina. Alebo by som písala romány. Dlhé a rozprávkové. Alebo by som mohla len tak sedieť a počúvať tie nádherné tóny pri svetle sviečok. 

No a večer by som mohla byť ako Marilyn. Nakvapkala by som na seba troška chanelu päť a ľahla si do perín. Ách, ako ja len ľúbim tú vôňu. ♥

3 komentáre:

  1. je najlepsia!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. i love chanel no5,it's one of the best perfumes ever

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chanel 5 je neskutočne špecifická vôňa, dostala som ju na 18-te narodky a keď sa ňou nastriekam no jednoducho <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť